Pla de màrqueting immobiliari

Guia per elaborar un pla de màrqueting immobiliari

Introducció a la guia per elaborar un pla de màrqueting

A la Guia per elaborar un pla de màrqueting immobiliari s’indiquen els passos necessaris per a elaborar un pla de màrqueting amb la finalitat d’assolir més fàcilment els objectius d’un projecte o negoci. Amb la redacció del pla de màrqueting, les empreses estudien l’entorn en el qual es desenvoluparà el projecte i defineixen els objectius de manera clara i mesurable.

L’estudi de l’entorn requereix analitzar el públic, la competència i l’estat del mercat. D’aquesta manera és possible anticipar el pla d’actuació perquè el projecte tingui bon èxit.

Per a definir els objectius és necessari establir el motiu pel qual l’empresa existeix, la imatge que es vol projectar, el model de negoci, els objectius estratègics i el model de marca. Aquestes qüestions són fonamentals perquè el projecte avanci de manera adequada.

La Guia del Pla de Màrqueting consta de diferents seccions que corresponen als apartats que han d’aparèixer en el pla de màrqueting.

Seccions de la guiaper elaborar un pla de màrqueting immobiliari

En primer lloc, hem de fer una anàlisi de la situació actual de l’empresa. En aquesta anàlisi hem de parar esment als aspectes externs de l’empresa i als interns.

A continuació, hem de fer una anàlisi del públic objectiu. En aquesta anàlisi hem d’estudiar les característiques del públic al qual van dirigits els nostres productes o serveis: la seva edat, el seu gènere, el seu nivell d’estudis, el seu nivell econòmic, la seva situació laboral i la seva ubicació. Hem de tenir en compte els diferents tipus de clients.

Les següents seccions de la Guia del Pla de Màrqueting fan referència a l’estudi de mercat i a l’anàlisi de la competència. És important conèixer l’oferta i la demanda, així com tenir en compte les estratègies de les empreses competidores i les seves característiques.

A la Guia del Pla de Màrqueting s’explica també com fer una anàlisi DAFO. En aquesta anàlisi es tenen en compte les deficiències, les amenaces, les fortaleses i les oportunitats de l’empresa en el mercat.

En el pla de màrqueting s’ha d’indicar la missió i els objectius de l’empresa. També s’ha d’establir l’estratègia de màrqueting que durà a terme amb la finalitat d’aconseguir aquests objectius i les mètriques que es tindran en compte per a mesurar els resultats

Finalment, és necessari un pla d’acció per a organitzar les accions dins del pla de màrqueting i un pla de contingències per a corregir les accions que no estiguin funcionant com s’esperava.

SEO, SEM i Xarxes Socials

Un informe SEO és l’optimització dels motors de cerca perquè posicionin la teva pàgina web a les primeres posicions de cercadors com ara Google o Bing. Fes al següent qüestionari i un expert et facilitarà un informe gratuït per a l’optimització del teu SEO en el teu projecte web.

Aconsegueix un informe SEO gratuït del teu projecte aquí.

Un informe SEM és una anàlisi detallat del rendiment de les campanyes publicitàries als motors de cerca, com ara Google Ads. Aquest informe proporciona mètriques clau com ara el CTR , CPC, ROI i més. Serveix per avaluar l’eficàcia de les estratègies de màrqueting de pagament, identificar àrees de millora i prendre decisions informades per optimitzar el rendiment de les campanyes en línia.

Aconsegueix un informe SEM gratuït del teu projecte aquí.

Un informe de xarxes socials és un document que recull i analitza les dades i el rendiment de les campanyes i la presència d’una marca a les plataformes de xarxes socials. Això permet avaluar l’eficàcia de les estratègies de màrqueting a les xarxes socials, identificar tendències i patrons, i prendre decisions informades per millorar la presència i l’engagement de la marca a les plataformes socials.

Aconsegueix un informe de xarxes socials gratuït del teu projecte aquí.

 

 

 

DESCARREGA’T LA GUIA

Descarrega’t de franc la nostra Guia per confeccionar un pla de màrqueting immobiliari. Amb aquesta guia coneixeràs els passos necessaris per a elaborar un pla de màrqueting immobiliari i crear una estratègia de comunicació amb totes les eines d’enguany.

DESCARREGA’T EL PLA DE MÀRQUETING IMMOBILIARI 

Descarrega’t el pla de màrqueting d’un projecte immobiliari confeccionat per un expert en màrqueting del Col·lectiu AICAT.  Accedeix sempre a tots els recursos sempre actualitzats en el Núvol AICAT.

Informació i admissions del Col·lectiu AICAT:

admissions@aicat.barcelona

Horari de la Secretaria: De dilluns a divendres de 9 a 14 h i de 15 a 19 h.

930 275 603

Abrir chat
Tens cap dubte?
Col·lectiu Aicat Barcelona
Tens cap dubte?